Måååndag.

Äntligen var det måndag. Förra veckan blev det alldeles för mycket gotta och jag är nog lite av en måndagsbantare.

Simon jobbar natt hela veckan och ikväll har min älskade mamma ställt upp som barnvakt så jag kunde kila iväg och träna. Så ett svettigt bodypump-pass blev det! Det var inte lika inspirerande som vanligt, men mina muskler fick jobba på hårt ändå. Direkt efteråt tog jag en banan och när jag kom hem blev det fisksoppa till middag. Mumsigt!

I helgen har jag verkligen deppat över min kropp.. Inte alls kunnat glädjas åt den. Jag är som lite kluven där, eller alltså.. när jag har kläder på mig och är ute bland människor kan jag vara så himla stolt och känna mig nöjd. Men såfort jag är ser mig själv utan kläder är jag nästan nära till gråten. Det var som inte såhär jag föreställde mig att jag skulle se ut när jag var 3 kg ifrån min målvikt.. Men alla års övervikt sätter väl sina spår antar jag. Nåja, jag får glädjas över mitt lilla mellanrum mellan låren iallafall haha.. och mina nyckelben! Alla som känner mig lite bättre vet att jag alltid velat ha just dessa två! ;-P 

Nä nu ska jag stöka undan lite i köket innan tröttheten, eller snarare latheten tar över!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vet du att det tar längre tid för kroppen att tajta till sig än det tar tid för de natt gå ner i vikt? Håll ut!



Fortsätt träna så ska du se att kroppen blir fast och fin. Välpumpade muskler gör att du ser slimmad ut och obefintliga muskler gör att huden får dallra fritt. Huden är ju kroppens största organ och innan den återgått till mindre format kan man kännas slapp i hullet. Ge det ett helt år med träning, så har du glömt hur det känns sedan.

2011-05-03 @ 08:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0