Happy me!

Idag ringde målaren och på onsdag nästa vecka kommer han och börjar med vårat sovrum. UNDERBART! Som jag längtat! Det betyder alltså att vi nästa helg kommer få sova i våran nya säng, eller jag iallafall, Simon jobbar natt såklart. Kommer bli så roligt att få inreda sovrummet, förhoppningsvis blir det lika fint som jag tänkt mig.

Påtal om sovrumet så har Åhléns fått in superfina påslakanset. Så trist att det har lagt ner här i stan, men det är ju inte så långt till Luleå och vi har redan planerat in en tripp dit nästa vecka! Jag har aldrig varit bra på att bädda sängen, inte med överkast iallafall så då känns det extra viktigt att ha fina påslakan.

 Detta ljuvliga påslakan enades vi om..

.. och jag blev lite småsugen på dessa att dekorera fina Hemnes-byrån med.

Det stavas färg i vårat sovrum, hör och häpna. Men basen blir vit just för att man ska kunna leka med olika färger och former! Sen är jag ju ett stort fan av vitt, men det kanske ni redan visste?!?

Ja jisses. Vi får väl se hur det kommer se ut i slutändan! Bildbevis kommer, jag LOVAR!

Nu ska jag krypa ner i våran sjukt obekväma säng, men det känns på något sätt lite lättare när jag vet att det bara är en vecka tills den åker på soptippen, yeeey!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hemtex har ju mycket fina och framför allt sköna sängkläder också, och de finns ju i Boden! :0) Jag älskar satin, jag skulle aldrig köpa något annat än satinsängkläder! :0)

2011-09-21 @ 05:02:09
URL: http://susannes-viktkamp.blogspot.com/
Postat av: Ida

Vilka fina sängkläder! Har alltid tyckt att Åhléns haft fina tyger =) Roligt med färg, man blir ju som glad av lite färgklickar. Kommer säkert bli jättefint i ert sovrum och jag förstår att det kliar i fingrarna nu, så länge som du/ni fått vänta. Lycka till! (Kanske man får komma och kika irl sen när det är klart!?)

2011-09-21 @ 11:40:37
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Ida

2011-09-21 @ 19:44:35
Postat av: Ida

Tack, vad smickrande! Det var roligt att vårt hem upplevdes så, för vi trivs själva så himla bra =) Blir spännande att se när ni är färdiga..

2011-09-21 @ 19:45:56
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0