100831

Min lillfis mådde inte bra igårkväll/natt.. Förkyld plus magont.. 1.30 somnade han tillslut mellan mig och Simon.. Så idag vaknade han 9.50!! Han behövde ta igen lite efter natten, mamma och pappa också.

Idag har vi bara pysslat på här hemma. Fållat upp (fållfix) mina nya vardagsrumsgardiner. Det är likadana som vi hade tidigare men de gick sönder i tvätten så vi behövde nya. De är vita såklart, hihi. Det kan verkligen inte bli för mycket vitt! Jag tycker absolut inte att ett vitt hem är opersonligt som många andra verkar tycka. Så länge man inrett sitt eget hem efter smak och tycke så ÄR det ju personligt. Eller vad tycker ni? Hur som helst är jag toknöjd och snart är allt färdigt!

Har skruvat ihop hallbänken som vi köpte igår också! Så skönt när det inte är IKEA möbler som är i miljoner delar. Den var nästan helt ihopskruvad. Blev supersnyggt i hallen, nu måste vi bara låna en borr av någon så paradhyllan kommer upp på väggen. Hemtelefonen och modemet står på bänken tillsvidare och det precis i Gabriels räckvidd så de ligger risigt till! :-) Det tråkiga bara var att alla 15 (!!) hål som var på den lilla väggen kom fram. Och att tilläggas så har vi inte gjort ett enda och tapeterna var inte ens 2 år gamla när vi flyttade hit. Nåja, jag är nöjd i alla fall! :-) Bilder kommer när allting är färdigt. Har även tänkt visa lite mer från lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Det kan visst bli för mycket vitt :P Tur iaf att vi alla har olika smak så att det inte ser lika ut över allt :) Iofs så är det många som har väldigt mycket vitt. Tror faktiskt det är därför jag blivit less det. Jag blir glad av färg och du blir glad av vitt :)

2010-09-01 @ 13:09:59
Postat av: lovisa

Hur gammal är den lille?:)

2010-09-01 @ 13:42:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Julia

Mari: Precis, det hade varit tråkigt om alla hade samma smak :-)

2010-09-01 @ 18:40:30
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Jo det hade varit mycket tråkigt. Vill ju se hur det ser ut hos dig. Var alldeles för länge sedan vi sågs. Har ju själv varit ett stort fan av vitt, gillar det fortfarande. Inte bara i samma skala. Inte för att jag varken har vitt eller särskilt färggrannt heller :P

2010-09-01 @ 21:21:26
Postat av: Julia

Fast vi har det långt ifrån färdigt. Har lite problem att fixa fram en borr.. Så vitrinskåpet är inte uppe ännu.

2010-09-01 @ 21:53:16
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Haha, glömde ju ändra namn. Mne du fattade nog ändå att det var jag :) Behöver ni en slagborr då eller?

2010-09-01 @ 22:02:05
Postat av: Julia

hihi jo jag gjorde det :-) ja vi behöver något som kan borra i betong :-P Och i annan typ av vägg. Vet inte vad en slagborr är ;-) Haha

2010-09-01 @ 22:24:43
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Det är det som är en slagborr :)

2010-09-01 @ 22:49:44
Postat av: Julia

Haha okej ja då är det en sån vi behöver :-P

2010-09-01 @ 22:53:10
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0